Elvis bor i Burträsk!

Idag var Ante hemma hos mig på besök!
Ni som kan er Stiko vet ju att han förekommer i en ofta framförd dänga från mitt första album. Nu för tiden är vi grannar, men man ses ändå alldeles för sällan!

Skivan har gått iväg på tryck nu, så nu kan vi börja flytta tankarna mot skivsläpp och efterföljande vandring igen!
Ett par kvällar och nätter kvar på Musslan bara sen kan jag återgå till normal dygnsrytm också. Eller nåt som liknar en normal dygnsrytm iallafall!

Det kommer att dyka upp spelningar, både här och där så ni som hört av er och undrar behöver inte vara oroliga!

Releasepartajet blir nog nästa hur som helst så ni får hålla er i skinnet tills dess!!

Angående mitt kära Leksand., så är traditionens makt tämligen stark. Tre raka torsk i kvalet so far.
Aj aj.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Per,

Ville mest bara titta in och kolla om du har fått ett mail vidaresänt från Fredrik? Hör gärna av er oavsett svar på frågan...

2009-03-20 @ 15:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0