Ny vecka, nya tag!

Jag kom precis hem till Stockholm efter ett par dagar i Dalarna. Jag har hunnit med att kolla på hockey...eller vad det var jag såg...plus ett kort besök i Borlänge där jag hälsade på lite gamla kamrater.

Imorrn jobbar jag på Musslan och efter det bär det av till Dalarna igen, för ett besök i Smedjebacken hos min utmärkte bokare Fredrik!!

Det är sannerligen dags att uppdatera vandringsschemat lite. Det har inte hänt så mycket sen senast, det verkar som mina första beräkningar stämmer ganska bra! Det som kommit till är en soft dag i Huskvarna och att vi i början kommer att tillbringa en hel del tid på Vildmarksleden.

Vi tar fortfarande gärna emot förslag och tips om spelplatser och bo för tre karlar och en söt jycke!
Det enda kravet är....äsch vi har inga krav:-)

Men om ni vill fixa en Stikokonsert så behövs det inte mera än en plats o stort sett! I de stora städerna ska vi spela lite mera uppstyrt tänkte vi, men det går såklart alltid att klämma in en gårdsfest, hemmaspelning eller något annat kul!
Tveka inte att fråga. maila på [email protected] så hittar vi säkert en lösning. Det enda som behövs är ett tak ( om det regnar ) och att ni skrapar ihop en duglig publik på si så där 3 personer eller uppåt. 

Så där! Snart bara en månad kvar. Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: #3

Vi sjöng för dig också! Läckert Intensivt Fantastiskt!

2009-03-25 @ 00:36:32
URL: http://alfaqueen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0