Söndagsnoteringar

Ännu en vecka har gått...vi är närmare starten av vandringen men jag har senaste tiden fokuserat på mycket annat bus. 
Vi gör ett bokslut på veckan nu. Här kommer det.

Vandringsförberedelserna går långsamt. Jag och Michel konstaterade iallafall att våra skor håller för riktigt blött väder. Vi prövade tålighet under en hundpromenad med Yrrol igår morse vid 03.34 i trakterna kring Mariatorget .

Leksand har sannerligen börjat kvalserien i sann Leksandstradition med två raka torsk. I och för sig har de kämpat på väl och haft oflyt med skador men visst ser det mörkt ut.

Albumets omslag har bollats fram och tillbaka i evigheter nu, men jag hoppas sista ordet nu är sagt och skivan får äntligen gå på tryck.

Jag tror för övrigt att juni blir en bra månad i mitt liv.

AIK borta på hovet på onsdag. Det vinner vi, om vi bara lyckas skrapa fram ett par backar till.

Fem nattskift den här veckan blir tre kommande. Skönt! Jag hoppas snart jag skrapat ihop så mycket pengar att jag klarar några veckor utan inkomst i maj.

Apropå pengar så är TV-gubbarnas budget för sin vandring satt till 10 000:-. Om dagen, bör tilläggas. Vad tusan bränner man allt det på?

I helgen hoppas jag kunna ta mig till Dalarna. Det var ett par månader sen sist! Hoppas kunna hitta en billig tågbiljett, sen drar jag!

Imorgon är det måndag! Inget nattarbete, så då ska jag kunna dra tillbaka mina tankar mot maj månad och Äventyret!

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: #5 & #14

Isa vill veta när hon ska få nöjet att inte lyssna på dig igen?! L

2009-03-16 @ 23:45:03
Postat av: LEIA-MAJA

då får du allt ta å hälsa käre dalom:) längtar tills även jag kan ta mig hem en sväng.



Kram Maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0