ännu ett nattinlägg...

Tjena!
Jag befinner mig i studion strax utanför Uppsala och har precis avklarat dagens sjungande. Klockan är 01.52 så det tog sin tid... Nu är hälften av låtarna till nya skivan färdigsjunga iallfall. Bra!
Imorrn nya tag igen vid halv tio, natten tillbringar jag kvar här i studion.

Tyvärr hanns det inte med så många vandringsplaner idag och det blir nog lika imorrn! men jag är snart tillbaka och spånar vidare här på bloggen min...

På söndag kommer förresten Michel hem från två veckors semester i Costa Rica. Han har nog ingen aning om att jag byggt en blogg under tiden han varit borta. Hoho. Det ska bli skoj att höra vad den gode kanadensiska vandringskamraten tycker.

Nej, nu är det sova! mera sjunga imorrn!

Hare

Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0