Ärtor & Pangkaka på torsdagar!

Nja, inga pangkakor idag men däremot en Sushilunch på medis med David.
Ni stikofans känner igen honom från vers tre i låten PS Sthlm från Flyktsagor...

Idag har jag inte gjort så mycket vandringsfix, imorrn bär det av till studion i Uppsala där jag ska försöka lägga all sång på nya skivan så jag måste förbereda mig för det. Jäklar vad roligt det ska bli. I helgen blir sång i studio fre-lör och sedan en fotosession med Bruzze på söndag. Bruzze är en god vän och en ypperlig fotograf som även plåtat allt inför förra skivan. Kolla in hans hemsida om vi vill: http://www.niclasbrunzell.com .

Ja...som ni ser är länkarna svåra att se...av någon anledning blir de i en ljus färg som är nästan omöjlig att se om man inte drar musen över länken. Jag ska försöka rota reda på problemet, men om någon vet hur man gör så kan ni väl hojta till vetja!

Simon & Stiko under inspelningen av

Det här är från första inspelningssessionen i januari 2009. Jag och Simon sitter och njuter av vintersolen genom fönstret.

Stiko


Kommentarer
Postat av: Helena

Fina! Ser fram emot resultatet..! Jippi!

2009-02-20 @ 13:11:49
URL: http://h-examino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0