Friday night lights...

Jag och syrran bakar hemmagjord pizza och kollar på hockey på tv. Det är finemang det.

Igår var jag i studion hela dagen och större delen av kvällen. Ni måste tycka det tar ett jäkla tag att göra en skiva, jag brukar ju skriva ganska ofta att jag tillbringat min tid i studion. Sanningen 'är att det går fort!
Förra albumet tog ungefär tre år att färdigställa och nu har det tagit knappt två månader.

Vandringen då! Fortfarande tar vi hemskt gärna emot tips om boende längs vägen! maila [email protected] !
Om ni vill se mig spela någonstans kan ni maila [email protected]!
För intervjuer och liknande är det samma adress, Fredrik på Goatbridge.

Vi har tagit emot en hel bra erbjudanden om sovplatser så här långt, det tackar jag för!!

Nej, tillbaka till ishockeyn nu. Leksand gör mos av Malmö efter två perioder. Bravo!

Per

Kommentarer
Postat av: #3

vilken häääärlig hockeymatch va? jag trodde att jag skulle svimma av högt blodtryck - av att se en egentligen meningslös match på TV. Och du sjunger om "Bröder" - men vi är systrar också glöm inte oss...ses i kvalet o hälsa syrran

2009-02-28 @ 05:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0