Hemma igen!

Gött! Haft en tossig helg med massa åkande, jobb och fix.
Skönt att vara hemmavid igen då, och ha en ledig måndag framför sig,.

Det börjar ticka in lite tips och erbjudanden och bo och spelplatser under vår vandring...Tusen tack!
Jag ska svara på alla mail och inlägg inom kort.

Mitt favoritlag, Leksand har visst haft en tung helg. Två matcher på två dagar och inte så där grymma resultat direkt.
Men jag är övertygad om att hinner reda upp sig lagom tills Kvalserien börjar.

Den närmaste tiden då. Tillbaka till vandringsplanering. Det är ju snart mars redan!
Jag tänkte börja samla in kartor över de olika landsdelarna, för att kunna planera rutten bättre. Jag vill ju undvika att gå längs någon Europaväg hela biten. Sista veckan blir det nog Sörmlandsleden iallafall. Den snurrar på friskt enligt kartorna jag kikat på, en mil bilväg kan lätt bli två på en skogsstig. Men skogen är iallafall att föredra!
Som en jämförelse så var det mycket mycker roligare att gå skogssträckorna i södra Dalarna jämfört med de blåsiga raksträckorna kring Sala när vi gick Sthlm-Leksand förra året.

Natti!

Per


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0