Onsdag!

Galenskaperna rasar vidare i oförtrutet takt...mitt mailkonto är överbelastat och gmail måste tro jag blivit galen.

Men det är ju så det ska vara, så här en dryg vecka innan äventyret börjar och mitt uppe i brinnande skivsläpp!

Många har köpt skivan här och på andra ställen och det uppskattas verkligen!!! Jag hoppas vi lyckas klamra oss in på albumlistan i år igen.


Jag och Michel tog ett pass innebandy nu på kvällen också, för att springa av oss lite! Det var skönt, även om Michel blev arg för att jag vann alla matcher.


Vi ar löst en del ställen att bo och spela på under vandringen, men behöver verkligen få mera hjälp! Om någon känner en bra filur i ställen som Ödeshög, Bollebygd, Mjölby eller Gränna så uppskattas det verkligen! Vi bjuder på musik för mat och bo,vi är hemskt snälla!

Det var allt för nu! Hörs snart!


Stiko


Kommentarer
Postat av: Helena

Heja heja - kan ni inte komma igång snart så att man har något att följa på dagarna??? :)

2009-04-23 @ 13:30:02
URL: http://h-examino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0