Sista dagen...


Ja, det är sista dagen och sista chansen att fixa saker som behöver göras med kontor och affärer öppna. Nu kommer ju snart en långhelg och sen börjar äventyret!

Jag tror jag hunnit med en del faktiskt...

Det börjar ordna sig riktigt bra med spelplatser och bo! Kvar är nog bara Härryda

( första natten ), Gränna och Mjölby. I Mjölby har jag fått upp ett bra spår, som jag strax ska följa upp. Går det vägen så blir det ett kanonbra stopp minsann. 

Dagens prylar: 

 

Idag kom en kalasbra karta över Östergötland, som täcker några dagar av vår vandring!! Lysande!! Till höger ser ni också mitt nya fina mixerbord som vi kommer använda under livespelningarna. 

 

Valborg ramlade över mig som en Skebergsfura. Vad tusan skall man hitta på ikväll? Något sansat och vandringsrelaterat blir det säkert...

 

Ytterligare några fina recensioner på plattan har dykt upp, men de tar vi på Nyhetssidan. Imorgon kommer också albumlistan. Jag hoppas hoppas hoppas vi lyckas klå förra årets placering ( #41) men man vet aldrig. I år har jag dock fler fina stikofans, så nog borde det vara möjligt!!

 

Trevlig Valborg åt er alla!

 

Stiko

 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Lycka till och ha det så roligt! Vi blir många som följer er varje dag.

2009-05-01 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0