Tåg kan jag.

Ja, då sitter man på ett tåg igen. Förra andra gången på en vecka på väg upp till dalarna för att hänga i Smedjebacken ett par dagar med Fredrik på Goatbridge. Vi ska fortsätta vårt fix inför vandringen och skivsläppet.

Senaste dagarna har annars mest lagt ner tiden på att vara sjuk. Lillsyrran är ju förskolelärare, och då kan man ibland få ta del av en del sjukdomar som hon tar med sig från jobbet:-)
Det var ett tag sen jag var sjuk, så jag antar att det var min tur nu.

Ett par spelningar har blivit klara också, som jag verkligen ser fram emot! Jag kan inte avslöja för mycket ännu men det ska bli riktigt roligt...

I slutet av den här veckan eller på måndag nästa vecka kommer äntligen "Kap Farväl" från fabriken!! Det ska bli redigt skoj. Att hålla en sprillans ny skiva i handen med sitt namn på måste vara lite som att föda ett barn, eller iaf som att skaffa husdjur. Kanske inte som en hundvalp, mer som ett marsvin. Eller en guldfisk. Eller kalkon. Ja, vi får se.

Många hör av sig och undrar över spelplatser längs vandringen! Det är på gång, jag lovar posta det här så fort jag får.

Kommentarer
Postat av: Helena

Kalkon är uteslutet. Tror mer på en kattunge.

2009-04-02 @ 14:15:56
URL: http://h-examino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0