John Bauer!

Jag fick ett bra övernattningstips idag, i Huskvarnatrakten! Samtidigt fick jag tips om John Bauer-leden som sträcker sig mellan Huskvarna och Gränna!
Den ska vi ta!! Alla chanser att slippa storvägarna är välkomna och det här verkar vara en riktigt fin sträcka.
Ganska lång dock, 50 km. Jag tror det kan vara listigt att dela upp den på ett par dagar.
Visst kan man ta sig 50 km på en dag men det är dumt att lägga in en sträcka lång som en längre marathon mitt i vandringen. Vi kommer ju att ha några mil i benen vid den här tiden, kring nionde maj, och ha ännu flera framför oss.

Nu väntar jobbet på mig.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Helena

John Bauer minsann...akta er för troll...

Kram!

2009-02-18 @ 12:05:23
URL: http://h-examino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0