Larsson på taket...

Idag var det en modig man som testade på snöröjning på taket mitt emot mitt...

Det är ganska långt ner...

Modigt. Det ska sägas att det är ett femvåningshus och hyfsat långt ner till marken. Jag vet i tusan om jag skulle våga...
Eller det är klart jag skulle förresten, hehe.

Idag har jag haft ett fint samtal med Fredrik på Goatbridge som gör bokningar och promo åt mig. VI har en del idéer inför våren och sommarens alla härj. Om ni bara fortsätter följa bloggen så kommer ni få se...

Ikväll ska jag ha riktigt skoj! Jag jobbar ju till vardags...eller på nätterna snarare...på Musslan som är en trevlig krog vid Odenplan. Jag håller i klubbar och häller upp öl till trevligt folk och ibland håller jag i musiktillställningar. Ikväll blir det en grej jag kallar för Stiko Special där tre kamrater spelar några låtar live och Jesse ( basist på nya albumet ) lirar plattor. OCh så får jag kliva in och bränna av ett gäng låtar också. Jag tror det kan bli redigt kul.

Om du är stockholmsboende är du såklart välkommen. Det börjar kl 22.

Nu iväg och soundchecka.

Hare!

Per


Kommentarer
Postat av: StikoStalker #1

Det är vid tillfällen som dessa jag önskar att jag bodde kvar i 08-landet. Rackarns, nedrans, osis att den stora staden ligger så långt borta.

Ha en riktigt trevlig kväll.

Jag hade så gärna varit där och lyssnat...

2009-02-24 @ 16:23:46
Postat av: Stalker #3

jag vill också va där....

2009-02-24 @ 18:23:56
URL: http://nebyalag.blogspot.com/
Postat av: Stalker #3

Varä en bra spelning? (och jag har köpt Eddies matchtröja - jippi)

2009-02-25 @ 15:27:28
Postat av: Stiko

Det gick bra! Körde fyra låtar akustiskt, plus simon på munspel som gäst på OK Corall...

2009-02-25 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0