Ring så spelar jag...

Det finns en del luckor att fylla!

Jag har tillbringat kvällen med att uppdatera min fina bokare Fredrik på Goatbridge om hur vandringen kommer gå till och var jag ska stanna för natten. Han kommer att hjälpa till att boka gigs längs vägen men jag behöver även din hjälp!
Har du tips på ställen som passar för stikospelning på de mindre orterna eller likväl de större längs vägen?
maila [email protected] så kanske det funkar!

Likaså söker vi ställen att bo på! det kan vara loft, vardagsrum, stugor, gräsmattor...ja vad som helst duger!

Skriv en kommentar eller skicka ett mail till [email protected]

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Är Jönköping bokat och klart?

När får man veta var det blir i så fall.

Eller bättre kom å spela hemma hos mig!

Sofia

2009-02-14 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0