Första söndagen i mars...

Fem Vasalopp. Det är någonstans där vi kommer landa när jag, Michel och Yrrol når fram till Stockholm kring den 22-23 maj.

Tur att vi har några dagar på oss iallfall!

Imorse ställde jag klockan på sju för kolla vasaloppsstarten. Det var som vanligt en mäktig syn att se!
Roligt att Daniel Thynell fick vinna igen också. Han är en riktigt trevlig pojk som jag hade förmånen att få intervjua för en herrans massa i år sedan i samband med ett TV-program på Högskolan i Falun.

Jag vet inte om jag skulle palla ett Vasalopp, är bättre på skridskor och framförallt bättre på att vandra långa sträckor.
Envisheten är det dock inga problem med!

Ikväll skall jag gå och se några Carl Johan Wallgren, en författare som också pratsjunger lite låtar han har skrivit. Några polare är med och lirar, så det kan bli en trevlig kväll.
Det gör ju saker bättre att Södra Teatern, där konserten blir av, ligger 2 minuters gångväg från hemmet.
Jag gillar verkligen att bo på Söder.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0