Ohoj!

Tjena!
Ledsen att jag inte skrivit på ett par dagar, livet lever med mig!
Det är full fart med nya skivan. Internsivt just nu, vi måste få iväg plattan på tryck inom någon vecka och många många härliga detaljer som ska fixas klart. Jag tror vi ska hinna i tid, men man måste ju jobba samtidigt också så det är svårt att hinna något annat än sömn utöver det.

Kvalserien närmar sig. Jag ser ut att missa första omgången, men sen ska jag kunna kolla in de flesta matcherna på plats. Mora utslagna dessutom! Det är ju fantastiskt. Almtuna är ett fint lag:-)
Om någon undrar vad tusan det där handlade om så är det ju såklart hockey det handlar om. Jag gillar hockey, och då Leksand. Ett par viktiga veckor väntar...

Det blev klart med ett par sponsorer till vandringen i veckan också! Riktigt roligt!!! Mer tänker jag inte säga om det, utan de skall få en bra presentationen här på bloggen inom kort.

Musik, hockey och jobb. Det är mitt liv just nu. Man kunde haft det sämre.

Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0