Om ni undrar vad gör...

En vanlig dag på kontoret...


Så här ser det ut just nu...För många bollar i luften tvingade mig att idag göra en karta så att mitt huvud inte sprängs...
Istället blev jag lite trött efter en alldeles för lång dag vid skrivbordet.

Det är ju mycket som ska klaffa när man släpper en ny skiva och ger sig ut på äventyrsturné. Inget får ramla mellan stolarna, ingen detalj är oviktig. Som tur är har jag hjälp av Jim, Fredrik och Michel men jag måste ju säga åt dem listiga saker som de skall göra också.

Michel fungerar som en slags projektledare kan man säga, och så är han nybliven webbmästare för min hemsida!
Jag tror faktiskt han jobbar med det just i detta nu! Kolla in www.stikoperlarsson.se så ser du vad som hänt min hemsida senaste tiden.

Nej! Tillbaka till skrivbordet!

Hej så länge!

Per


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Oj stackare, du ser helt utmattad ut! Jag diggar förresten verkligen mindmap:en du ritat! Alla tycker jag är så "1995" när jag ritar mina, men nu kan jag slå tillbaka med att Stiko minsann oxå ritar läckra tankekartor =)

Fortsätt så!

2009-03-03 @ 09:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0